WYDRUK NIP NA PARAGONIE NABYWCY

WYDRUK NIP NABYWCY NA PARAGONIE

W dniu 1 września 2019 r. weszła w życie Ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1520). Pośród wielu zmian jakie wprowadzono w ustawie nowelizowanej znalazł zapis dotyczący wystawiania faktur do paragonów fiskalnych. W takim przypadku będzie to możliwe wyłącznie wtedy gdy podatnik wystawi fakturę do paragonu zawierającego NIP nabywcy. Zostało to określone w zmienianym art. 106b ustawy. Poniżej zamieszczamy cytat z ustawy nowelizującej, który opisuje ww. zmianę:

 

 



Art. 1. W ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.) wprowadza się następujące zmiany:

21) w art. 106b dodaje się ust. 5–7 w brzmieniu:
„5. W przypadku sprzedaży zaewidencjonowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej potwierdzonej paragonem fiskalnym fakturę na rzecz podatnika podatku lub podatku od wartości dodanej wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon potwierdzający dokonanie tej sprzedaży zawiera numer, za pomocą którego nabywca towarów lub usług jest zidentyfikowany na potrzeby podatku lub podatku od wartości dodanej.
6. W przypadku stwierdzenia, że podatnik wystawił fakturę z naruszeniem ust.5, organ podatkowy ustala temu podatnikowi dodatkowe zobowiązanie podatkowe w wysokości odpowiadającej 100% kwoty podatku wykazanego na tej fakturze. W stosunku do osób fizycznych, które za ten sam czyn ponoszą odpowiedzialność za wykroczenie skarbowe albo za przestępstwo skarbowe, dodatkowego zobowiązania podatkowego nie ustala się.
7. Przepisów ust. 5 i 6 nie stosuje się do podatników świadczących usługi taksówek osobowych, z wyłączeniem wynajmu samochodów osobowych z kierowcą (PKWiU 49.32.11.0).”;

 


 

Ustawa nowelizująca weszła w życie w dniu 1 września 2019 r. ale zapisy dotyczące faktur i NIP-u na paragonie zaczną obowiązywać od dnia 1 stycznia 2020 r.

W związku z powyższym informujemy, że funkcja drukowania NIP-u na paragonach została zaimplementowana zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących aktach prawnych:

  • Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz.U. 2019 r., poz. 816).

  • Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 sierpnia 2013 r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące (Dz.U. 2013 r., poz. 1076).

  • Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące (Dz.U. 2018 r. poz. 1206).

W przypadku drukarek fiskalnych, w których ta funkcjonalność została zaimplementowana, należy skontaktować się z dostawcą oprogramowania sprzedażowego w celu aktualizacji lub włączenia tej funkcji.

Informacje o leasingu

 

Regulamin



REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

I. Informacje ogólne

Właścicielem sklepu www.sklep.fiskasline.pl jest z FISKAS Maciej Winiarek z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 128 paw.18 zarejestrowany w CEIDG z nr NIP 5261432385

Zamówienia można składać za pomocą fax-u (0-22) 658 34 37, telefonicznie (0-22) 658 34 37, poprzez stronę internetową oraz na adres biuro@fiskasline.pl

II. Warunki składania zamówień.

Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski, złożone przez pełnoletnie osoby fizyczne, lub osoby prawne mające swój adres zamieszkania i siedzibę na terenie Polski.

Składanie zamówień w Sklepie www.sklep.fiskasline.pl odbywa się w języku polskim, poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie produktu.

Zawartość witryny internetowej Sklepu stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a zatem samo złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Momentem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest otrzymanie e-mailem od Sklepu potwierdzenia z numerem zamówienia i informacją o przystąpieniu przez Sklep do przygotowania zamówienia.

II. Warunki realizacji zamówień

Rozpoczęcie realizacji zamówienia uwarunkowane jest kompletnym wypełnieniem przez Klienta formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu oraz jego potwierdzenie przez Sklep.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

III. Warunki dostawy oraz sposoby płatności

Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost oraz firmy kurierskiej DPD na podstawie informacji wypełnionych przez Zamawiającego w formularzu dostępnym w sklepie.

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

Sklep akceptuje płatności przelewem na konto lub za pobraniem. Towar wysyłany jest do Klienta po wpłynięciu należności na konto lub po zadeklarowaniu płatności za towar.

Koszty dostawy w wysokości podanej w formularzu zamówienia pokrywa w całości Klient.

IV. Reklamacje i zwroty

Wszystkie oferowane w Sklepie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, spełniają unijne wymagania dotyczące bezpieczeństwa CE oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Reklamacji podlega towar niezgodny z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176).

Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową, należy składać pisemnie na adres e-mail: biuro@fiskasline.pl. O sposobie załatwienia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem. Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu.


W przypadku uznania reklamacji, Sklep, po konsultacjach z Klientem, dostarczy mu naprawiony lub wymieniony na wolny od wad towar, na koszt Sklepu. Na życzenie Klienta, należność za zwrócony towar wraz z poniesionymi kosztami wysyłki i kosztami dostarczenia wadliwego produktu do sklepu, może nastąpić przelewem na wskazane konto bankowe lub gotówką w siedzibie przy ul. Grójeckiej 128 paw.18 w Warszawie.

Klient może także w ciągu 14 dni, licząc od daty doręczenia przesyłki, zrezygnować z zakupionego towaru, odstępując od umowy kupna i zwrócić zakupiony towar do sprzedawcy.


V. Postanowienia końcowe.

Ceny Produktów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich netto do których należy doliczyć podatek VAT 23%.

Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu w celu realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych prowadzonych na potrzeby Sklepu.

Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady składania zamówień w Sklepie. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany jego postanowieniami z chwilą dokonywania zamówienia w Sklepie.

Wszelkie uwagi i pytania dotyczące pracy Sklepu w zakresie realizacji zamówień, jak i asortymentu prosimy kierować na adres poczty elektronicznej: biuro@fiskasline.pl . W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z 2000 r.).


Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002 r.), dane osobowe Klienta będą wykorzystywane wyłącznie w celach sprawozdawczości finansowej i wystawiania faktur przez FISKAS Maciej Winiarek. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania. Powyższe dane nie będą przekazywane lub sprzedawane innym podmiotom oraz wykorzystywane w sposób sprzeczny z ustawą.

Kontakt

Odwiedź jeden z naszych sklepów w Warszawie lub po prostu zadzwoń i zapytaj naszego specjalistę o szczegóły interesujących Cię produktów.

FISKAS
tel: +48 (22) 658 34 37
tel: +48 501 150 178 / 535 979 177

biuro@fiskasline.pl
serwis@fiskasline.pl

 

FISKAS - Warszawa Ochota
ul. Grójecka 128 paw. 18
02-383 Warszawa

 

FISKAS - Warszawa Wesoła
ul. Wspólna 39a
05-075 Warszawa

 

NIP: 5261432385
Nasz numer rachunku: 63 1050 1041 1000 0090 7491 5316
Bank Śląski S.A. w Katowicach o/ W-wa filia Grójecka 

O firmie

 

 

Firma FISKAS powstała w 1994 roku. Głównym profilem działalności FISKAS są kasy fiskalne, oprogramowanie sprzedażowe oraz urządzenia wspomagające handel. Zajmujemy się sprzedażą i serwisem kas fiskalnych, instalacjami oraz wdrożeniami. Szkolimy klientów oraz dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem.

Ponadto zajmujemy się sprzedażą oprogramowania dla firm, sprzedażą i serwisem sprzętu komputerowego, drukarek, czytników, metkownic, wag.

W ofercie mamy produkty znanych marek, m.in. : POSNET, ELZAB, NOVITUS, INNOVA, DIBAL, YAKUDO, MEDESA, METROLOGIC, HONEYWELL, DELL, HP, SAMSUNG.

Szerokie możliwości oferowanych urządzeń wspieramy systemami magazynowymi. Od lat jesteśmy partnerami we wdrożeniach takich programów, jak PC-Market, PC-Pos (Insoft z Krakowa), Subiekt GT (InsERT z Wrocławia), Gastro POS i Gastro Szef (Softech z Łodzi), S4h (S4h z Kołobrzega), WF-MAG (ASSECO z Warszawy).

Efektem naszej działalności jest sprzedaż i uruchomienie ponad 3 000 kas i systemów kasowych oraz ponad 150 sprzedanych programów.

Obecnie współpracujemy z ponad 3 tys. kontrahentów.

Jesteśmy autoryzowanymi dealerami największych w Polskich producentów urządzeń fiskalnych i importerami sprzętu wyposażenia sklepów.

 


 

ZAUFALI NAM:

 

  • Warszawska Spółdzielnia Gastronomiczna "CENTRUM"
  • "Świat Spinek" sieć sklepów z ozdobami
  • Warszawska Spółdzielnia Handlowa FALA
  • Sieć wypożyczalni samochodów „BUDGET”
  • Sieć sklepów ogrodniczych - DUET
  • Instytut Badawczy Leśnictwa
  • Instytut Pamięci Narodowej IPN
  • Akademia Medyczna w Warszawie
  • Gminne Spółdzielnie w województwie mazowieckim
  • E-cyfrowe sprzedaż internetowa
  • Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji
  • Polmot Holding Polska
  • Gromada Securitas Sp. z o.o.
  • MAKTON Centrum Mięsne

 


 

Nasze certyfikaty:

 

   

 

 

 

 

 

 

Portal

Portal

Serwis

Kasy i drukarki fiskalne wymagają przeglądów okresowych przeprowadzonych przez profesjonalny serwis!!!

Wszystkie kasy rejestrujące (kasy i drukarki fiskalne) zgodnie z Rozporządzeniem Minstra Finansów wymagają okresowego sprawdzenia poprawności pracy. Jest to czynność potocznie nazywana przeglądem technicznym. Przegląd techniczny jest obowiązkiem stosującego kasy (podatnika). Na jego wniosek czynności tej dokonuje wyłącznie odpowiedni serwisant wpisany jako właściwy w książce kasy fiskalnej, która powinna znajdować się w miejscu pracy kasy. Przeglądu technicznego dokonuje się co 24 miesiące, chyba że istnieją inne przesłanki do skrócenia tego okresu. Do nich należą m.in. trudne warunki pracy kasy (np. duże zapylenie powietrza, niskie temperatury) lub też możliwość przedłużenia gwarancji samego urządzenia bądź też niektórych jego elementów (np. pamięci fiskalnej)

Przeglądem technicznym kas należy objąć:
1. stan wszystkich plomb kasy i zgodność ich z zapisem w książce kasy i dokumentacją serwisu kas;
2. stan obudowy kasy;
3. czytelność dokumentów fiskalnych drukowanych przez kasę;
4. program pracy kasy i program archiwizujący, jego wersję, zgodność z zapisami w książce kasy i dokumentacją serwisu kas;
5. poprawność działania kasy, w szczególności w zakresie emisji dokumentów fiskalnych;
6. poprawność działania wyświetlacza klienta;
7. stan płyty głównej, pamięci fiskalnej kasy i modułu fiskalnego kasy co do zgodności z dokumentacją konstrukcyjną kasy, a wynik przeglądu wraz z zaleceniami należy wpisać do książki kasy;
8. sprawdzenie stanu technicznego akumulatorów wewnętrznego zasilania kasy.

Każdy przegląd należy rejestrować w książce kasy!